فرمول تبدیل نفت به گازوییل یورو 4 و 5 موجود است.

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

فرمول تبدیل نفت به گازوییل یورو 4 و 5 موجود است.

فرمول تولید گازوییل یورو 4

تنها با افزایش 1500 تومان در هر لیتر

 

فرمولاسیون بی بو سازی نفتا ( رنگ تغییر نمیکند)

ماندگاری کامل بی بو سازی

 

فرمول تبدیل گازوییل به بنزین

فرمولاسیون رنگ بری از بنزین

بی رنگ کردن گازوییل

 

سوالات متداول


 

 

 

اتحادیه اروپا : اتومبیل ها و کامیون های سبک

زمینه

مقررات آلایندگی اتحادیه اروپا برای وسایل نقلیه سبک جدید - از جمله خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک (LCV) - زمانی در دستورالعمل 70/220/EEC با تعدادی اصلاحیه که تا سال 2004 به تصویب رسید مشخص شد. در سال 2007، این دستورالعمل لغو و جایگزین شد. مقررات 715/2007 (یورو 5/6) [2899] . برخی از مراحل نظارتی مهم اجرای استاندارد آلایندگی برای خودروهای سبک عبارت بودند از:

  • استانداردهای یورو 1 (همچنین به عنوان EC 93 شناخته می شود): دستورالعمل 91/441/EEC (فقط خودروهای سواری) یا 93/59/EEC (خودروهای سواری و کامیون های سبک)
  • استانداردهای یورو 2 (EC 96): دستورالعمل 94/12/EC یا 96/69/EC
  • استانداردهای یورو 3/4 (2000/2005): دستورالعمل 98/69/EC ، اصلاحات بیشتر در 2002/80/EC
  • استانداردهای یورو 5/6 (2009/2014): مقررات 715/2007 (قانون "سیاسی") [2899] و چندین مقررات کمیته شناسی
    • مقررات 692/2008 - قانون اجرایی اصلی [2764] [2900]
    • مقررات 459/2012 — محدودیت های PN برای وسایل نقلیه بنزینی و نهایی یورو 6 OBD [2898]
    • مقررات 630/2012 - مقررات مربوط به هیدروژن، هیدروژن/گاز طبیعی (H2NG) و وسایل نقلیه هیبریدی و التقاطی [2901]
    • انتشار واقعی رانندگی ( RDE ): مقررات 2016/427 [3362] ، مقررات 2016/646 [3638] ، مقررات 2017/1154 [3637] [3819] ، مقررات 2018/1832 [5137] [5138]
    • تست WLTP/WLTC: مقررات 2017/1151 [3635] [3818] ، مقررات 2017/1347 [3636]

لطفا برای مشاهده نسخه کامل این مقاله وارد شوید | اشتراک لازم است.

قابلیت کاربرداستانداردهای آلایندگی برای وسایل نقلیه سبک برای همه خودروهای دسته M 1 ، M 2 ، N 1 و N 2 با جرم مرجع بیش از 2610 کیلوگرم (یورو 5/6) قابل اجرا است. مقررات اتحادیه اروپا محدودیت های انتشار متفاوتی را برای وسایل نقلیه با احتراق تراکمی (دیزل) و احتراق مثبت (بنزینی، NG، LPG، اتانول،...) معرفی می کنددیزلی ها استانداردهای CO2 دقیق تری دارند اما مجاز به NOx بالاتری هستند. خودروهای دارای جرقه مثبت از طریق مرحله یورو 4 از استانداردهای PM مستثنی شدند. مقررات یورو 5/6 استانداردهای انتشار جرم PM را، برابر با استانداردهای دیزلی، برای خودروهای احتراق مثبت با موتورهای DI معرفی می کند.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا ممکن است مشوق های مالیاتی را برای معرفی زودهنگام خودروهایی که با استانداردهای آلایندگی آتی مطابقت دارند، معرفی کنند.

سوخت ها استانداردهای 2000/2005 با معرفی مقررات سختگیرانه تری برای سوخت همراه بود که حداقل عدد ستان دیزل 51 (سال 2000)، حداکثر محتوای گوگرد دیزل 350 ppm در سال 2000 و 50 ppm در سال 2005 و حداکثر بنزین (بنزین) گوگرد را می طلبد. محتوای 150 پی پی ام در سال 2000 و 50 پی پی ام در سال 2005. سوخت دیزل و بنزین "بدون گوگرد" (≤ 10 پی پی ام S) باید از سال 2005 در دسترس بود و از سال 2009 اجباری شد.

تست انتشار انتشار گازهای گلخانه ای روی چرخه آزمایش خودروهای سبک هماهنگ شده در سراسر جهان ( WLTC ) رویه دینامومتر شاسی آزمایش می شود که جایگزین آزمایش قبلی NEDC شد . الزامات آزمایش آلاینده‌های واقعی رانندگی (RDE) از سال 2017 برای کنترل انتشار گازهای گلخانه‌ای خودرو در عملیات واقعی با استفاده از آزمایش انتشار گازهای گلخانه‌ای که در خارج از آزمایشگاه انجام می‌شود، به مرحله اجرا درآمد.

استانداردهای انتشار

استانداردهای انتشار اتحادیه اروپا در جداول زیر خلاصه شده است. تمام تاریخ های ذکر شده در جداول به تاییدیه های نوع جدید (TA) اشاره دارد. دستورالعمل‌های EC همچنین تاریخ دوم را مشخص می‌کند - یک سال بعد، مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد - که برای اولین ثبت‌نام (FR، ورود به سرویس) مدل‌های خودروی موجود و قبلاً مورد تایید نوع اعمال می‌شود.

جدول 1
استانداردهای آلایندگی اتحادیه اروپا برای خودروهای سواری (رده M 1 *)

 

صحنه

تاریخ

CO

HC

HC+NOx

NOx

PM

پ.ن

 

گرم در کیلومتر

#/کیلومتر

 

احتراق مثبت (بنزین)

 

یورو 1†

07.1992

2.72 (3.16)

-

0.97 (1.13)

-

-

-

 

یورو 2

1996.01

2.2

-

0.5

-

-

-

 

یورو 3

2000.01

2.30

0.20

-

0.15

-

-

 

یورو 4

2005.01

1.0

0.10

-

0.08

-

-

 

یورو 5

2009.09 ب

1.0

0.10 روز

-

0.06

0.005 e,f

-

 

یورو 6

2014.09

1.0

0.10 روز

-

0.06

0.005 e,f

6.0×10 11 به عنوان مثال

 

جرقه زنی تراکمی (دیزلی)

 

یورو 1†

07.1992

2.72 (3.16)

-

0.97 (1.13)

-

0.14 (0.18)

-

 

یورو 2، IDI

1996.01

1.0

-

0.7

-

0.08

-

 

یورو 2، دی

1996.01 a

1.0

-

0.9

-

0.10

-

 

یورو 3

2000.01

0.64

-

0.56

0.50

0.05

-

 

یورو 4

2005.01

0.50

-

0.30

0.25

0.025

-

 

یورو 5a

2009.09 ب

0.50

-

0.23

0.18

0.005 f

-

 

یورو 5b

2011.09 ج

0.50

-

0.23

0.18

0.005 f

6.0×10 11

 

یورو 6

2014.09

0.50

-

0.17

0.08

0.005 f

6.0×10 11

 

* در مراحل یورو 1..4، وسایل نقلیه مسافری با وزن بیش از 2500 کیلوگرم به عنوان خودروهای رده N 1 مورد تایید قرار گرفتند . تا 1999.09.30 (پس از آن تاریخ موتورهای DI باید محدودیت های IDI را رعایت کنند) ب. 2011.01 برای همه مدل ها c. 01.2013 برای همه مدل ها d. و NMHC = 0.068 g/km e. قابل اجرا فقط برای وسایل نقلیه با موتورهای DI f. 0.0045 گرم در کیلومتر با استفاده از روش اندازه گیری PMP g. 6.0×10 12 1/km در سه سال اول از تاریخ اجرایی شدن یورو 6






 

جدول 2
استانداردهای انتشار اتحادیه اروپا برای خودروهای تجاری سبک

 

دسته بندی

صحنه

تاریخ

CO

HC

HC+NOx

NOx

PM

پ.ن

 

گرم در کیلومتر

#/کیلومتر

 

احتراق مثبت (بنزین)

 

1 ، کلاس I
≤1305 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

2.72

-

0.97

-

-

-

 

یورو 2

1997.01

2.2

-

0.50

-

-

-

 

یورو 3

2000.01

2.3

0.20

-

0.15

-

-

 

یورو 4

2005.01

1.0

0.10

-

0.08

-

-

 

یورو 5

2009.09 ب

1.0

0.10 گرم

-

0.06

0.005 e,f

-

 

یورو 6

2014.09

1.0

0.10 گرم

-

0.06

0.005 e,f

6.0×10 11 e,j

 

1 ، کلاس II
1305-1760 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

5.17

-

1.40

-

-

-

 

یورو 2

01.1998

4.0

-

0.65

-

-

-

 

یورو 3

01.2001

4.17

0.25

-

0.18

-

-

 

یورو 4

01.2006

1.81

0.13

-

0.10

-

-

 

یورو 5

2010.09 ج

1.81

0.13 ساعت

-

0.075

0.005 e,f

-

 

یورو 6

2015.09

1.81

0.13 ساعت

-

0.075

0.005 e,f

6.0×10 11 e,j

 

1 ، کلاس III
> 1760 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

6.90

-

1.70

-

-

-

 

یورو 2

01.1998

5.0

-

0.80

-

-

-

 

یورو 3

01.2001

5.22

0.29

-

0.21

-

-

 

یورو 4

01.2006

2.27

0.16

-

0.11

-

-

 

یورو 5

2010.09 ج

2.27

0.16 i

-

0.082

0.005 e,f

-

 

یورو 6

2015.09

2.27

0.16 i

-

0.082

0.005 e,f

6.0×10 11 e,j

 

2

یورو 5

2010.09 ج

2.27

0.16 i

-

0.082

0.005 e,f

-

 

یورو 6

2015.09

2.27

0.16 i

-

0.082

0.005 e,f

6.0×10 11 e,j

 

جرقه زنی تراکمی (دیزلی)

 

1 ، کلاس I
≤1305 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

2.72

-

0.97

-

0.14

-

 

یورو 2 IDI

1997.01

1.0

-

0.70

-

0.08

-

 

یورو 2 دی

1997.01 a

1.0

-

0.90

-

0.10

-

 

یورو 3

2000.01

0.64

-

0.56

0.50

0.05

-

 

یورو 4

2005.01

0.50

-

0.30

0.25

0.025

-

 

یورو 5a

2009.09 ب

0.50

-

0.23

0.18

0.005 f

-

 

یورو 5b

2011.09 d

0.50

-

0.23

0.18

0.005 f

6.0×10 11

 

یورو 6

2014.09

0.50

-

0.17

0.08

0.005 f

6.0×10 11

 

1 ، کلاس II
1305-1760 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

5.17

-

1.40

-

0.19

-

 

یورو 2 IDI

01.1998

1.25

-

1.0

-

0.12

-

 

یورو 2 دی

01.1998 a

1.25

-

1.30

-

0.14

-

 

یورو 3

01.2001

0.80

-

0.72

0.65

0.07

-

 

یورو 4

01.2006

0.63

-

0.39

0.33

0.04

-

 

یورو 5a

2010.09 ج

0.63

-

0.295

0.235

0.005 f

-

 

یورو 5b

2011.09 d

0.63

-

0.295

0.235

0.005 f

6.0×10 11

 

یورو 6

2015.09

0.63

-

0.195

0.105

0.005 f

6.0×10 11

 

1 ، کلاس III
> 1760 کیلوگرم

یورو 1

1994.10

6.90

-

1.70

-

0.25

-

 

یورو 2 IDI

01.1998

1.5

-

1.20

-

0.17

-

 

یورو 2 دی

01.1998 a

1.5

-

1.60

-

0.20

-

 

یورو 3

01.2001

0.95

-

0.86

0.78

0.10

-

 

یورو 4

01.2006

0.74

-

0.46

0.39

0.06

-

 

یورو 5a

2010.09 ج

0.74

-

0.350

0.280

0.005 f

-

 

یورو 5b

2011.09 d

0.74

-

0.350

0.280

0.005 f

6.0×10 11

 

یورو 6

2015.09

0.74

-

0.215

0.125

0.005 f

6.0×10 11

 

2

یورو 5a

2010.09 ج

0.74

-

0.350

0.280

0.005 f

-

 

یورو 5b

2011.09 d

0.74

-

0.350

0.280

0.005 f

6.0×10 11

 

یورو 6

2015.09

0.74

-

0.215

0.125

0.005 f

6.0×10 11

 

† برای یورو 1/2، کلاس‌های جرم مرجع رده N 1 ، کلاس I ≤ 1250 کیلوگرم، کلاس II 1250-1700 کیلوگرم، کلاس III > 1700 کیلوگرم بودند
. تا 1999.09.30 (پس از آن تاریخ موتورهای DI باید محدودیت های IDI را رعایت کنند)
ب. 2011.01 برای همه مدل ها
c. 2012.01 برای همه مدل ها
d. 2013.01 برای همه مدل ها
e. قابل اجرا فقط برای وسایل نقلیه با موتورهای DI
f. 0.0045 گرم در کیلومتر با استفاده از روش اندازه گیری PMP
g. و NMHC = 0.068 گرم در کیلومتر
ساعت. و NMHC = 0.090 g/km
i. و NMHC = 0.108 g/km
j. 6.0×10 12 1/km در سه سال اول از تاریخ اجرایی شدن یورو 6

 

                     

 

مرحله به مرحله الزامات یورو 5/6تعدادی از الزامات پس از تاریخ های اجرایی اولیه یورو 5/6 اضافه یا اصلاح شده است. چندین مرحله فرعی از استانداردهای یورو 5/6 را می توان تعریف کرد، از جمله:

  • یورو 5a : شامل روش اندازه گیری تجدید نظر شده (PMP) برای PM، استاندارد PN و تست انتشار دمای پایین خودرو با سوخت انعطاف پذیر با سوخت زیستی.
  • Euro 5b : الزامات کامل آلایندگی یورو 5 از جمله روش اندازه گیری PMP برای PM، استاندارد PN برای وسایل نقلیه CI و تست انتشار دمای پایین خودرو با سوخت انعطاف پذیر با سوخت زیستی.
  • Euro 6a : شامل روش اندازه‌گیری PMP برای تست انتشار دمای پایین خودرو با سوخت انعطاف‌پذیر و استاندارد PM، PN با سوخت زیستی (این مرحله برای وسایل نقلیه‌ای که استانداردهای یورو 6 را قبل از مهلت‌های قانونی رعایت می‌کنند، اعمال می‌شود).
  • Euro 6b : الزامات انتشار یورو 6 از جمله روش اندازه گیری PMP برای PM. استانداردهای PN (مقادیر اولیه برای وسایل نقلیه PI)؛ و تست انتشار دمای پایین خودرو با سوخت انعطاف پذیر با سوخت های زیستی (E10 و B7).
  • Euro 6c : الزامات یورو 6b به علاوه استانداردهای نهایی PN برای وسایل نقلیه PI. تست RDE NOx فقط برای نظارت؛ OBD یورو 6-2; استفاده از سوخت های مرجع E10 و B7.
  • Euro 6c-EVAP : الزامات Euro 6c به اضافه روش بازبینی شده تست انتشارات تبخیری.
  • Euro 6d-TEMP : الزامات Euro 6c به علاوه آزمایش تأیید نوع RDE در برابر عوامل انطباق «موقت» (NOx = 2.1، PN = 1.5).
  • Euro 6d-TEMP-EVAP : الزامات Euro 6d-TEMP به اضافه روش بازبینی شده تست انتشارات تبخیری.
  • Euro 6d-TEMP-ISC : الزامات Euro 6d-TEMP به اضافه روش جدید ISC، از جمله تست های RDE ISC، نوع 4 و نوع 6.
  • Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC : الزامات Euro 6d-TEMP-ISC به علاوه روش جدید تست تبخیری 48 ساعته.
  • Euro 6d : تست RDE در برابر فاکتورهای انطباق نهایی (NOx = 1.43، PM = 1.5) به علاوه روش بازبینی شده آزمایش انتشارات تبخیری.
  • Euro 6d-ISC : الزامات Euro 6d به علاوه روش تست انتشار تبخیر 48 ساعت و روش جدید ISC.
  • Euro 6d-ISC-FCM : الزامات Euro 6d-ISC به علاوه نظارت بر مصرف سوخت/انرژی الکتریکی (OBFCM یا فقط FCM) برای خودروهای هیبریدی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی فقط M1 و N1. پایان انعطاف‌پذیری‌های سری توسط کشورهای عضو باعث شد خودروهایی که مراحل فرعی قبلی را برآورده می‌کنند، پس از مؤثر شدن الزامات Euro6d-ISC-FCM برای جبران تأثیرات همه‌گیری کووید-19 بر صنعت خودرو، همچنان فروخته شوند.
  • Euro 6e : الزامات Euro 6d-ISC به اضافه انطباق RDE با در نظر گرفتن حاشیه های خطای به روز شده PEMS (حاشیه NOx 0.10، یعنی CF = 1.10؛ حاشیه PN 0.34، یعنی CF = 1.34). FCM روی برد برای وسایل نقلیه دسته N2.
  • Euro 6e-bis : الزامات یورو 6e به علاوه افزایش شرایط محیطی طولانی برای انطباق با RDE (حد بالای دمای RDE برای تغییرات دمای متوسط به 35 درجه سانتی گراد از 30 درجه سانتی گراد و حد بالایی برای دمای طولانی به 38 درجه سانتی گراد از 35 درجه سانتی گراد) ، پرچم سیستم انتشار کمکی (AES) و ضریب ابزار به روز شده برای وسایل نقلیه با شارژ خارج از خودرو با استفاده از مفروضات به روز شده.
  • Euro 6e-bis-FCM : الزامات Euro 6e-bis به اضافه ضریب ابزار به روز شده برای وسایل نقلیه با شارژ خارج از خودرو با استفاده از داده های FCM.

تست انتشار

مراحل تست آلاینده ها در چرخه آزمایش دینامومتر شاسی آزمایش می شوند و بر حسب گرم در کیلومتر بیان می شوند (به جز PN که بر حسب 1/km بیان می شود). در طول زمان، تغییرات متعددی در چرخه های تست انتشار نظارتی ایجاد شده است:

  • ECE 15 + EUDC : چرخه آزمون اصلی اتحادیه اروپا (همچنین به عنوان آزمون MVEG-A شناخته می شود)، شامل بخش های شهری و برون شهری، از یک شروع داغ انجام می شود.
  • NEDC : از سال 2000 (Euro 3)، آزمایش ECE 15 + EUDC برای حذف دوره گرم شدن موتور 40 ثانیه قبل از شروع نمونه برداری انتشار اصلاح شد. این تست شروع سرد اصلاح شده به عنوان چرخه رانندگی جدید اروپایی (NEDC) یا تست MVEG-B نامیده می شود.
  • WLTP : رویه تست خودروهای سبک هماهنگ شده در سراسر جهان (WLTP) و چرخه آزمایش مربوطه (WLTC) [3635] [3636] جایگزین روش NEDC شدند. انتقال از NEDC به WLTC در برنامه زیر انجام می شود:
    • سپتامبر 2017—تست تایید نوع WLTP برای انواع خودروهای جدید معرفی شد. خودروهای تایید شده با استفاده از تست NEDC قدیمی هنوز هم قابل فروش هستند.
    • سپتامبر 2018 - همه وسایل نقلیه جدید باید طبق روش تست WLTP گواهینامه دریافت کنند.
    • ژانویه 2019—همه خودروهای موجود در نمایندگی ها باید فقط دارای مقادیر WLTP-CO 2 باشند (به استثنای تعداد محدودی از وسایل نقلیه موجود در انبار). دولت های ملی باید مالیات خودرو و مشوق های مالی را با ارزش های WLTP تنظیم کنند.

در طول دوره گذار، انطباق با اهداف CO 2 مبتنی بر NEDC موجود با استفاده از ابزار همبستگی CO 2 MPAS تعیین می شود . در بازه زمانی 2020، کمیسیون اروپا اهداف CO 2 مبتنی بر NEDC را به اهداف WLTP با سختگیری مشابه تبدیل خواهد کرد.

قانون اجرایی یورو 5/6 روش‌های جدید اندازه‌گیری انتشار PM و PN را معرفی کرد که توسط برنامه اندازه‌گیری ذرات UN/ECE (PMP) توسعه یافته است. روش جدید اندازه گیری جرم PM مشابه روش 2007 ایالات متحده است. محدودیت های نظارتی انتشار جرم PM تنظیم شد تا تفاوت در نتایج را با استفاده از روش قدیمی و جدید در نظر بگیرد. انتشار PN در چرخه آزمایش NEDC/WLTC با استفاده از روش شماره ذرات PMP [UN/ECE Reg. 83 تامین 7] .

انتشار واقعی رانندگی از مرحله Euro 6d-TEMP، آلاینده های خودرو علاوه بر تست های آزمایشگاهی باید در جاده ها نیز آزمایش شوند. تست RDE در حین کارکرد وسیله نقلیه با استفاده از یک سیستم قابل حمل نظارت بر انتشار گازهای گلخانه ای (PEMS) انجام می شود. آزمون RDE باید بین 90 تا 120 دقیقه طول بکشد. مسیر باید شامل سه بخش شهری (<60 کیلومتر در ساعت)، روستایی (60-90 کیلومتر در ساعت) و بزرگراه (> 90 کیلومتر در ساعت) به ترتیب و با سهم مربوط به یک سوم باشد. هر بخش باید حداقل 16 کیلومتر مسافت را طی کند.

انتشار NOx باید در تمام وسایل نقلیه یورو 6 اندازه گیری شود - خودروهای سواری و وسایل نقلیه تجاری سبک. آلاینده‌های PN در جاده‌ها باید در تمام خودروهای یورو 6 که دارای محدودیت PN هستند (دیزل و GDI) اندازه‌گیری شود. انتشار CO همچنین باید در تمام خودروهای یورو 6 اندازه گیری و ثبت شود. محدودیت انتشار RDE با ضرب حد انتشار مربوطه در یک ضریب انطباق (CF) برای یک انتشار معین تعریف می شود.

دستگاه ها را شکست دهیدبرای خودروهای سبک، مقررات اتحادیه اروپا «دستگاه شکست» را به این صورت تعریف می‌کند:

هر عنصری از طراحی که دما، سرعت خودرو، سرعت موتور (RPM)، دنده گیربکس، خلاء منیفولد یا هر پارامتر دیگری را به منظور فعال کردن، تعدیل، به تاخیر انداختن یا غیرفعال کردن عملکرد هر بخشی از سیستم کنترل آلایندگی حس می کند، که باعث کاهش اثربخشی سیستم کنترل انتشار در شرایطی که به طور منطقی انتظار می رود در کارکرد و استفاده عادی وسیله نقلیه با آن مواجه شویم.

مقررات دستگاه های شکست را ممنوع می کند اما شرایطی را ارائه می دهد که تحت آن ممنوعیت اعمال نمی شود. این به سازندگان این امکان را می دهد که اجزای سیستم کنترل آلایندگی را برای محافظت از موتور/خودرو و تسهیل راه اندازی غیرفعال کنند. با این حال، مقررات به وضوح «سیستم کنترل انتشار» را که یک جنبه مهم از تعریف دستگاه شکست است، تعریف نمی کند. تعریفی در زمینه سیستم OBD به صورت زیر ارائه شده است:

کنترل کننده الکترونیکی مدیریت موتور و هر جزء مرتبط با انتشار در اگزوز یا سیستم تبخیری که ورودی را به این کنترل کننده می دهد یا خروجی را از آن دریافت می کند.

ذکر این نکته ضروری است که این تعریف شامل ویژگی هایی مانند پارامترهای سیستم سوخت رسانی، طراحی سیستم احتراق و سیستم EGR نمی شود.

مقررات اتحادیه اروپا در مورد چگونگی درخواست تولیدکنندگان برای معافیت از ممنوعیت دستگاه شکست نامشخص است.

  •  

اینفینیتی یورو 5 دیزل B10 و B7

اینفینیتی یورو5 دیزل

سوختی که واقعاً به موتور و محیط زیست ما اهمیت می دهد

BHPetrol تمام راه را برای درمان Infiniti Euro5 Diesel با حداکثر نرخ درمان پیش می‌برد، بنابراین رسوبات جدید (پاک نگه داشتن) و موجود (Clean Up) را حذف می‌کند. این تضمین می کند که موتور تمیز باقی می ماند و همانطور که توسط OEM ها طراحی شده است با راندمان کامل کار می کند.

یک تست آزمایشگاهی مستقل DW10 CEC F 98-08 نشان می‌دهد که موتورهای دیزلی مدرن که با دیزل اضافه نشده کار می‌کنند، پس از حدود 25 ساعت کارکرد، 6.2% کاهش قدرت را تجربه می‌کنند. هنگامی که سوخت با افزودنی های جدید با حداقل نرخ تصفیه تصفیه می شود، تلفات توان به حدود 1.6٪ کاهش می یابد. با حداکثر نرخ درمان، رسوبات به طور کامل برداشته شد و برق دوباره برقرار شد.

مزایای کلیدی استفاده از BHPetrol Infiniti Euro5 Diesel با افزودنی جدید با حداکثر نرخ تصفیه عبارتند از:

  • بازیابی کامل برق: بیش از نیاز OEM کمتر از 2٪ تلفات برق است
  • مصرف سوخت بالاتر

 

بازیابی مصرف سوخت و قدرت کامل موتور

جدید Infiniti Euro5 Diesel توسط BHPetrol با جدیدترین افزودنی های آلمانی که به طور ویژه برای بازگرداندن مصرف سوخت و قدرت موتور برای موتورهای دیزلی معمولی و تزریق مستقیم مهندسی شده اند، فرموله شده است. درمان با حداکثر دوز آن برای بازگرداندن قدرت کامل موتور، از نیازهای OEM ها بهتر عمل می کند*.

هنگام شارژ کردن Infiniti 2M Diesel** از مزایای مشابهی برخوردار می شوید.

* الزامات تولید کنندگان تجهیزات اصلی (OEM) تصریح می کند که تلفات برق باید کمتر از 2٪ باشد.

** همچنین با افزودنی های جدید درمان می شود که برای موتورهای تزریق مستقیم به همان اندازه موثر هستند.

چرا موتورهای دیزلی مدرن به اینفینیتی یورو 5 دیزل نیاز دارند؟

 

فشارهای شدید دمایی در موتورهای دیزلی مدرن رسوباتی را تشکیل می دهند که به سختی قابل حذف هستند.

 

رسوبات در انژکتور سوخت، الگوهای پاشش سوخت تنظیم شده توسط OEM ها را تغییر می دهد، که باعث کاهش مصرف سوخت و کاهش توان می شود.

 

فقط مواد افزودنی مهندسی شده برای موتورهای دیزلی مدرن و درمان شده با حداکثر قدرت می توانند قدرت کامل موتور را بازیابی کنند.

اول در مالزی

در نوامبر 2014، BHPetrol اولین شرکتی در مالزی بود که دیزلی را ارائه کرد که استانداردهای دقیق‌تر یورو5 را برآورده می‌کرد. در دسترس بودن این سوخت بسیار تمیزتر و گوگرد بسیار کم به رانندگان با موتورهای دیزل معمولی مدرن و تزریق مستقیم این فرصت را می دهد تا از حداکثر کارایی و کارایی موتور لذت ببرند.

چه یک موتور دیزل یک تزریق غیر مستقیم قدیمی باشد یا آخرین نوع تزریق مستقیم مشترک ریل، فرآیند احتراق باعث ایجاد رسوبات در طول زمان می شود. افزودنی های موجود در سوخت این رسوبات را از بین می برد و با جلوگیری از تجمع بیشتر رسوبات، تمیزی موتور را حفظ می کند.

بسته های افزودنی بسته به میزان افزودنی های اضافه شده به سوخت، ویژگی های Clean Up (حذف رسوبات موجود) و Keep Clean (حذف رسوبات جدید) را ارائه می دهند. به طور معمول، افزودنی‌هایی که با حداکثر نرخ درمان تولیدکننده اعمال می‌شوند، هم ویژگی‌های Clean Up و هم Keep Clean را ارائه می‌کنند و در حداقل نرخ درمان، فقط Keep Clean را ارائه می‌دهند.

اینفینیتی یورو5 دیزل (B10)

فرموله شده برای مسافت پیموده شده بهتر با حداکثر عملکرد

اینفینیتی دیزل با بسته عملکرد دیزل آلمان BHPetrol حاوی یک عنصر کلیدی بسیار واکنش پذیر است که به طور موثر رسوبات موجود در موتورهای دیزل و انژکتورها را تمیز می کند. شما مسافت پیموده شده بهتر و موتورهای تمیزتری دارید که آلاینده های کمتری منتشر می کنند.

همچنین محافظت در برابر خوردگی و یک بازدارنده کف برای پر کردن آسان‌تر فراهم می‌کند. با حداکثر دوز توصیه شده درمان می‌شود، هر بار که با اینفینیتی دیزل سوخت می‌کنید، بهترین عملکرد را نیز خواهید داشت.

پاک کننده

BHPetrol Infiniti Diesel با استاندارد Euro 2M با محتوای گوگرد کمتر از 10ppm فرموله شده است، بنابراین موتور دیزل شما تمیزتر کار می کند و آلاینده های کمتری منتشر می کند - گامی مثبت در جهت بهبود کیفیت هوا.

اینفینیتی دیزل با حداکثر دوز توصیه شده با فرمولاسیون افزودنی دیزل آلمانی با حداکثر کارایی درمان می شود، که به طور ویژه برای جلوگیری از تجمع رسوب طراحی شده و موتوری تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. 

 

 

پکیج افزودنی های عملکرد دیزل آلمان

اینفینیتی دیزل با فرمول افزودنی دیزل (DAF) که به طور ویژه برای مصرف سوخت، حفاظت از موتور و عملکرد فرموله شده است، درمان می شود. این شامل مواد فعال زیر است:

شوینده موثر برای تمیز کردن موتورها

DAF حاوی یک عنصر کلیدی اختصاصی و بسیار واکنش پذیر است که به طور موثر رسوبات موتور را پاک می کند. موتورهای تمیز احتراق بهینه دیزل را فراهم می کنند تا مصرف سوخت و قدرت بالاتری را به رانندگان ارائه دهند.

 

حفاظت در برابر خوردگی

DAF محافظت بسیار موثری در برابر خوردگی ارائه می دهد. از قطعات فلزی مانند لوله های سوخت و مخازن در برابر تشکیل زنگ محافظت می کند و یک بازدارنده خوردگی بسیار موثر است.

 

بازدارنده فوم

DAF حاوی مواد شیمیایی بازدارنده کف برای پر کردن آسان دیزل است.

سوالات متداول: Infiniti Euro5 B10 Diesel & Infiniti B7 Diesel

Infiniti Euro5 Diesel B10 به چه معناست؟

B10 سوخت دیزلی است که تا 10 ولت مخلوط می شود. درصد PME در مالزی، جزء زیستی که با دیزل معدنی ترکیب می شود PME (Palm Methyl Ester) است و از روغن نخل مشتق می شود.

تفاوت بین Infiniti Euro5 Diesel B10 و Euro5 B7 دیزل چیست؟

سوخت دیزل با بیودیزل در درصدهای حجمی مختلف (درصد) در سراسر جهان ترکیب شده است. در مالزی، B10 سوخت دیزلی است که تا 10 حجم مخلوط می شود. درصد پالم متیل استر و B7 سوخت دیزلی است که تا 7 جلد مخلوط شده است. درصد متیل استر پالم.

چگونه بفهمم کدام یورو 5 برای ماشین من مناسب است؟

هر دو دیزل Euro5 B7 و Euro5 B10 دیزل با استانداردهای یورو5 مطابقت دارند. با این حال، توصیه می کنیم با سازنده خودرو خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا دیزل Euro5 B7 یا دیزل Euro5 B10 برای خودروی شما مناسب تر است یا خیر.

آیا استفاده از Infiniti Euro5 Diesel B10 جدید خوب است؟

آره. معرفی Euro5 برای محیطی تمیزتر است، هدف آن تاثیرگذاری بر عملکرد خودرو نیست. استانداردهای بین المللی مختلفی برای بیودیزل ایجاد شده است. به عنوان مثال، ASTM (انجمن آمریکایی برای آزمایش و مواد) مشخصاتی را برای پوشش تا 20 جلد توسعه داد. درصد بیودیزل، و کمیته استانداردسازی اروپا (CEN) استانداردهای B10 و B20 را منتشر کرده است. برای مناسب بودن استفاده، لطفاً به سازنده خودرو خود مراجعه کنید.

من در حال حاضر از دیزل Euro2 استفاده می کنم - آیا استفاده از دیزل جدید Euro5 B10 اشکالی ندارد؟

معرفی Infiniti Euro5 Diesel B10 دیزل جدید برای محیطی تمیزتر است و قصد ندارد بر عملکرد خودرو تأثیر بگذارد. با این حال، ما قویاً توصیه می کنیم که با سازنده خودرو خود مشورت کنید تا تأیید کنید که دیزل جدید Infiniti Euro5 Diesel B10 می تواند در خودروی شما استفاده شود.

من در حال حاضر از دیزل Infiniti Euro5 Diesel B7 استفاده می کنم - آیا تغییر به دیزل جدید Euro5 B10 خوب است؟

در حالی که هر دو گرید دیزل از استاندارد Euro5 هستند، ما به شدت توصیه می کنیم که با سازنده خودرو خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا دیزل Euro5 B7 یا Euro5 B10 برای خودروی شما مناسب است یا خیر.

من یک کاربر معمولی دیزل Infiniti Euro5 Diesel B7 هستم اما به طور تصادفی دیزل Euro5 B10 را وارد کردم - آیا این مشکلی ندارد؟ باید چکار کنم؟

این نباید یک مسئله باشد. ما قویاً توصیه می کنیم که به سازنده خودرو خود مراجعه کنید تا بررسی کنید که بهترین خدمات و نیازهای تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای ادامه عملکرد روان موتور خودرو شما چیست.

آیا می توانم به طور مرتب بین Infiniti Euro5 Diesel B7 و Infiniti Euro5 Diesel B10 سوئیچ کنم؟

در حالی که هر دو گرید دیزل از استاندارد یورو 5 هستند، ما قویاً توصیه می کنیم که به سازنده خودرو خود مراجعه کنید تا بررسی کنید که بهترین خدمات و نیازهای تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای ادامه کار موتور خودرو شما چیست.

چرا قیمت دیزل اینفینیتی یورو5 دیزل B7 بیشتر از دیزل اینفینیتی یورو5 دیزل B10 است؟

تمام قیمت های سوخت توسط دولت مالزی تنظیم می شود.

از نظر فنی، آیا می توانم بدانم که آیا دیزل اینفینیتی یورو5 دیزل B7 نسبت به دیزل یورو5 B10 برتری دارد؟

معرفی دیزل جدید Euro5 B10 برای محیطی تمیزتر است و در نظر گرفته نشده است که بر عملکرد خودرو تأثیر بگذارد. هر دو Euro5 B7 و Euro5 B10 با استانداردهای Euro5 مطابقت دارند.

استاندارد یورو 5 چیست؟

استاندارد یورو 5 برای دیزل ادامه پیشرفت از استانداردهای قبلی یورو (یورو 4، یورو 3 و غیره) است. معیارهای اولیه در تدوین و طراحی استاندارد جدیدتر دیزل بر کاهش انتشار مواد مضر برای هدف نهایی محیط زیست سبزتر متمرکز شده است. به عنوان مثال، گوگرد که آلاینده اصلی سوخت دیزل است از 50ppm (یورو 4) به 10ppm (یورو 5) کاهش یافته است.

 

شما هم ممکن است دوست داشته باشید